Service – Harsverwarmer Teruggenomen Ondanks Apart Verhaal

Hoi,

Onze service zegt dat wij zonder discussie onze harsapparaten terugnemen, dat valt onder onze Garantie- en Service. Althans het zou wel fijn zijn dat het daarna nog verkoopbaar is. Zelfs als het verhaal/de reden dat naar ons wordt vertelt apart overkomt, zijn wij bereidt mee te denken, dan wel mee te werken.

Bericht van een klant uit Belgie over haar NIET ontvangen Harsverwarmer

Een klant uit Belgie had een harsverwarmer bij ons besteld en stuurde begin september ons het volgend bericht:

Hallo.
Ik heb op 6 september een harsverwarmer gekocht en die is nog altijd niet aangekomen. Ik zou graag willen weten wat er gebeurd is. Ik heb alleen een betalingsbevestiging ontvangen. Gelieve zo snel mogelijk te antwoorden a.u.b

Met vriendelijke groeten,

A

Angela reageert op het bericht van de NIET ontvangen Harsverwarmer

Beste mevrouw A,

Dank u voor uw bericht. Erg vervelend dat het pakket nog niet bij u is aangekomen. Ik heb via de track en trace code uw pakket opgezocht en Post.nl geeft aan dat u het pakket kan ophalen op een afleveradres. Ze hebben het geprobeerd bij u aan te bieden maar dat was niet gelukt. Ik heb in bijlage de printscreens van de Post.nl toegevoegd, daar staat ook het adres op waar u het pakket kunt ophalen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u mij op onderstaande mobiele nummer bereiken.

Vriendelijke groet,

Angela Jasai

De klant reageert: Vanaf hier wordt het apart

Hallo,
Dankjewel om mij de screenshots door te sturen. De adres die ik had ingegeven is dat van een tankstation in Brugge. De tijdstippen waarop de bezorger is gekomen, komt overeen met de openingsuren van het tankstation. Dus is begrijp niet hoe het mogelijk is dat mijn pakket daar niet werd bezorgd. Hoe dan ook de afhaaladres is in Vilvoorde (Brussel) Ik kan nu niet helemaal naar Vilvoorde gaan om mijn pakket op te halen. Zou het kunnen dat jullie mijn pakket weer kunnen terug sturen. Als dat niet mogelijk is zou ik graag mijn geld terug willen ontvangen alstublieft.

Angela reageert: Ondanks de aparte wending blijft Angela correct – Service

Beste mevrouw A,

Ik kan uw pakket pas weer opsturen als ik deze terugontvangen heb, en dan komen er extra verzendkosten om het pakket nog een keer te versturen. Het terugstorten van het bedrag kan alleen als ik de volledige bestelling terugontvangen heb.

Ik heb geen idee hoe ver Vilvoorde van u verwijderd is, maar het lijkt mij handiger om toch een manier te verzinnen om uw bestelling daar op te halen. Ik weet niet wat er mis gegaan is bij het bezorgen, wellicht neemt het tankstation geen pakketten aan als het niet aan hen geadresseerd is.

Ik hoor graag van u,

Met vriendelijke groet,

Angela Jasai

De klant reageert: Ook de klant begint de situatie apart te vinden, en is geïrriteerd

Hallo,
Ik heb dus vorige woensdag mijn broer naar Vilvoorde gestuurd om mijn pakket op te halen. Wat is er gebeurt? Wel hij kwam daar aan en kon geen enkele ingang vinden (hij kwam aan tijdens de openingsuren) en er was daar dus niemand te zien, er was ook nog een andere vrouw die ook een ingang zocht.

Vervolgens heeft hij op een deur een telefoonnummer gevonden om te bellen indien er niemand op die rare plaats aanwezig was. Hij belde en niemand nam op. Dus mijn broer heeft speciaal 1 uur gereden naar een container plek waar er geen duidelijk ingang is of zelfs eruit ziet als een afhaalpunt en heeft niets ontvangen.

Een tip als klant zorg ervoor dat je afhaalpunt een goeie plek is en ook een ingang heeft.
Ik wil nu graag onmiddelijk mijn geld terug en je mag je product houden en ik wil niets meer van jullie ontvangen, dankjewel. Hier heb je nog wat “bewijsmateriaal”, dus alstublieft geef mijn geld terug.

Angela reageert: Ze blijft correct en geeft aan dat het niet aan ons te verwijten valt

Beste mevrouw A,

De heater die u heeft besteld is teruggezonden aan ons.

Ik heb uw verhaal nog een keer doorgelezen en ik begrijp dat het heel vervelend is dat uw bestelling niet is aangekomen op het adres dat u had aangegeven, maar dat stukje is ons niet te verwijten. U heeft zelf een adres opgegeven waar uw bestelling afgeleverd kon worden, en als de mensen op dat adres er op dat moment niet waren of misschien zelfs uberhaupt geen pakketten aannemen omdat het (zoals u zelf schreef) een tankstation is, dan kan ik daar niets aan doen.

De postbezorging neemt vervolgens zelf een beslissing om de niet afgeleverde pakketten op een depot af te geven waar u het zou kunnen ophalen, ook daar kan ik niets aan doen, dat regelt de Post.nl of de Belgische postbezorging zelf.

Ik heb er in zijn geheel geen invloed op waar dat depot dan moet liggen of hoe deze al dan niet bereikbaar is of te benaderen is. Ik begrijp dat het vervelend is dat uw broer zonder resultaat een uur heeft moeten rijden voor uw bestelling.

Ik zal het teruggestuurde pakket beoordelen, graag ontvang ik van u een rekening / IBANnummer, BIC code en tenaamstelling waarop het bedrag teruggestort kan worden.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u mij op onderstaande mobiele nummer bereiken.

Vriendelijke groet,

Angela Jasai

Ondanks Apart Verhaal Is De Harsverwarmer Teruggenomen

Zoals je hebt kunnen lezen hebben wij dus ondanks het aparte verhaal die door de mevrouw was aangegeven, toch de harsverwarmer teruggenomen en het betaalde geld teruggestort.

Wat een service! Ook al zeg ik het zelf.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *